Ens hi apareix la matrícula, la data de matriculació, molt poques dades tècniques (només marca, que és una moto, els cavalls, nombre de cilindres i de seients). No surt el número de bastidor ni de motor. En canvi sí que hi apareixen les dades de l'últim titular. El que és més important és l'"HISTORIAL DE BAJAS" on s'especifica: "Este vehículo se considera dado de baja para la circulación desde ek 31-01-1980, por no haber efectuado canje, de conformidad con lo establecido en el Real Decreto número 2341/79, de fecha 28-09-1979. Per tant està de baixa i en principi es podrà rehabilitar (ja ho veurem).
dimarts, 27 de gener del 2009
Paperassa III. Informe de la Vespa
L'informe que em vam passar de la Vespa (recordem que van haver de demanar les dades a Madrid) no s'assembla de res a l'informe de la Brio.
Ens hi apareix la matrícula, la data de matriculació, molt poques dades tècniques (només marca, que és una moto, els cavalls, nombre de cilindres i de seients). No surt el número de bastidor ni de motor. En canvi sí que hi apareixen les dades de l'últim titular. El que és més important és l'"HISTORIAL DE BAJAS" on s'especifica: "Este vehículo se considera dado de baja para la circulación desde ek 31-01-1980, por no haber efectuado canje, de conformidad con lo establecido en el Real Decreto número 2341/79, de fecha 28-09-1979. Per tant està de baixa i en principi es podrà rehabilitar (ja ho veurem).
Ens hi apareix la matrícula, la data de matriculació, molt poques dades tècniques (només marca, que és una moto, els cavalls, nombre de cilindres i de seients). No surt el número de bastidor ni de motor. En canvi sí que hi apareixen les dades de l'últim titular. El que és més important és l'"HISTORIAL DE BAJAS" on s'especifica: "Este vehículo se considera dado de baja para la circulación desde ek 31-01-1980, por no haber efectuado canje, de conformidad con lo establecido en el Real Decreto número 2341/79, de fecha 28-09-1979. Per tant està de baixa i en principi es podrà rehabilitar (ja ho veurem).
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada