dilluns, 26 de gener del 2009

Transport de motocicletes

Com ja he comentat, tant la Vespa com la Brio estaven a una població a uns 70 Km de Barcelona (bé de fet cada una de les motos estaven a dues poblacions diferents, però molt properes) , on jo visc. El primer problema que es planteja en aquests casos és com transportar les motocicletes, si no disposes d'un remolc ni d'una furgoneta. Us explico una mica quines opcions vaig estudiar i quina vaig fer servir finalment:

  • Lloguer d'una furgoneta: aquesta pot ser una bona opció, però transportar motocicletes amb una furgoneta normal presenta el problema de com pujar-les i de com subjectar-les adequadament. Si les motos cauen poden causar danys a l'interior del vehicle. Hi ha bones ofertes de lloguer, amb preus molt bons, sobretot si les reserveu amb una mica d'antelació. El que passa és que cal mirar molt bé les condicions del contracte i les penalitzacions que es posen pels possibles danys que puguis causar al vehicle. Al final, vaig desestimar aquesta opció.
  • Hi ha algunes empreses de transport que ofereixen el transport de motocicletes sense embalar i sense haver de buidar-les de benzina i oli. Algunes de les empreses que vaig contactar són les següents (també us indico l'import del pressupost, per transportar tant la Vespa com la Brio).
Finalment vaig desestimar l'opció de l'empresa de transports perquè la recollida i el lliurament no es pot pactar fàcilment en una data i hora concreta, cosa que em dificultava molt la organització.
  • Llogar un remolc per a motocicletes. Vaig trobar un anunci (http://www.anuncios.es/se_alquilam_remolques_de_3_carriles-139847.htm) on es llogaven remolcs a 25 € diaris. És una molt bona opció si disposes de "bola" al cotxe, que no és el meu cas.
  • Vaig contactar amb els mateixos de l'anunci de remolcs ( 610356661 Eduardo o 629386296 Daniel) per si podien encarregar-se ells del transport. Al final vaig escollir aquesta opció, que em va costar en total 180 €) però amb l'avantatge de poder fer la recollida en un dia i hora concret i el lliurametn justament després.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada