dilluns, 17 de gener del 2011

Bibliografia: Motocicletas - Arias Paz

Aquests anys els reis, com que m'he portat molt bé, m'han portat un llibre molt interessant. Es tracta del Facsímil de la 21ena edició (1975) del llibre Motocicletas d'Arias Paz.



Aquest llibre es pot comprar a Libro Motor (www.libromotor.com) per 34 euros. Jo el considero una obra imprescindible per a qualsevol aficionat a les motocicletes clàssiques que no sigui un expert, ja que t'explica amb tot detall el funcionament dels diferents elements d'una motocicleta. Suposo que per als grans experts també serà una obra de consulta molt interessant.

El llibre té més de 500 planes amb un gran nombre de figures (479) que ofereixen molt detall. Aquesta edició és una còpia de l'edició de 1975 i per tant explica el funcionament de les motos clàssiques.

El llibre acaba amb una extensa taula amb dades tècniques de centenars de motocicletes i escúters.

Jo l'he començat a llegir i realment estic aprenent molt i segur que el consultaré molt sovint.

Com a curiositat, i per demostrar la professionalitat i bon tracte a la botiga de Libro Motor a Barcelona: el meu exemplar tenia moltes planes poc clares, amb franges blanques que impedien la lectura. A la botiga me l'han canviat per un nou exemplar sense cap mena de problemes. Ara sí que puc veure tots els detalls perfectament.

1 comentari:

  1. hola soc jordi, tinc la mateixa moto i l'estic restaurant. Méncantaria poder parlar per que m'acosellis...

    jordidante@hotmail.com

    ResponElimina